top of page

Potvrzení lásky

---aneb naši rodiče jsou andělé s těmi největšími křídly---

Jeden jediný den, který se nám zapsal navždy do našich vzpomínek. Je schovaný hluboko uvnitř nás a my jsme velmi vděční, že jste součástí našeho života a my zase toho vašeho , mami a tati.


Říká se, že si člověk uvědomí, co je pro něj nejcenější, až když to ztratí. Také se říká, že to nejcenější, poznáš v těch nejtěžších chvílích. Já jsem poznala to nejcenější, právě v momentech největšího štěstí. SVATBA pro mě byl důkaz nejen lásky mého partnera, ale i důkaz lásky celé mé rodiny a přátel. Uvědomila jsem si, že máme kolem sebe přátelé a rodinu, která je dokonalá, taková jaká je. A je to nejdůležitější, co v životě máme. Připravili pro nás úžasný den plný překvapení, který byl tak nádherný, jak jsem si ho vysnila v těch nejkrásnějších představách.


Aby naše láska stále kvetla, má životní přítelkyně - nadherná bytost v mém životě, nám darovala strom lásky. Děkujeme Ti Klárko, moc si toho vážíme. Slibuji, že se o něj budeme pečlivě starat, jelikož strom lásky mi každý den napovídá, abych si uvědomila, že kvalitní fungující vztah, není zadarmo, že vše je pouze a jenom na nás a na našich volbách a rozhodnutích.

Renewal of love na Maledivách na ostrově Viligili, je zážitkek zarytý hluboko v nás. Ostrov Viligili byl obdivuhodný. Celý tento den bude patřit mezi ty velmi významné v našich životech. Uvědomuji si, že zažít symbolickou svatbu na Maledivách je velké privilegium, a že se takové věci jen tak nestávají. Proto jsem vděčná, nejen za to, že mám rodiče, kteří nám to umožnili, ale i za to, že mám muže, se kterým takovéto momenty moh zažívat a zažívám. I když je obřad bez právní platnosti a nebylo třeba žádných dokumentů, jako obnovení manželského slibu to vřele doporučuji.


Pláž byla vyzdobená palmovými listy. Brána ve tvaru srdce a spousta dalších květin zdobily místo obřadu. Celý obřad byl provázen tradičním zpěvěm a tancem místních bubeníků. Doprovázeli nás k palmovému oltáři v tradičním oděvu, kde již seděli rodiče a oddávající. Celý obřad byl v maledivštině - v indoárijském jazyce Divehi, kterému jsme sice nerozuměli, ale nebylo tomu třeba. Vše bylo velmi milé a příjemné. Poté co oddávající pronesl svou řeč, vyměnili jsme si prsteny, které byly opravdu pečlivě "zavřené" v kokosu. Říci ano - " aa " nebylo složité. Polibek. Obejmutí. A okamžik byl uchovaný v naší paměti. Stále jsme se usmívali a vítr mi cuchal vlasy. Paparazzi v podobě našich přátel a spoludovolenkářů ostrovu Huraa naši svatbu velmi pylně dokumentovali. Naší svatby se účastnili nejen rodiče, ale i přátelé. Ihned po obřadu následoval "skákající" tanec štěstí, kdy s námi v kruhu pod palomovými listy tančil Mustafa, rodiče a nakonec i oddávající. Tanec domorodých bubeníků byl velmi zajímavý, podobal se kohoutím zápasům. Přirovnala bych to také k boji o samičku, kdy mezi sebou porovnávali svou sílu při přetlačování čelo na čelo. To vše bylo doprovázané opakovaným vyplazováním jazyka. Pro nás velmi zajímavý a zvláštní zážitek. Poté jsme již tančili všichni společně jak muži tak ženy,což byl, jak jsem později zjistila, tradiční tanec bodu beru.


V tento svatební den nechyběla ani společná hostina. Připravila nám výborný pozdní oběd. Spoutu ryb, masa, rýže, salatů a ovoce. Stoly byly také ozdobeny palmovými listy a vše pro nás bylo nevšední. Všichni se k nám chovali přátelsky. Celkově jsou maledivci velmi skromní, pokorní a přejícní lidé s neustálým úsměvem na tváři. Mezi hosty byla i šikovná Ivča, která nám vyrobila nádherný svatební dar, který stojí za to zmínit. Ručně vyráběné dárky jsou pro mě velmi osobní záležitostí. Byla to nádherná krabička, která se skládala z materiálů, které jsme použili na naší české svatbě. Krajka mých svatebních šatů nebo juta, která byla součástí výzdoby na zahradní slavnosti. Uvnitř se nacházelo přání a dva symbolické prsteny. Citáty byly pro tento obřad na pláži u oceánu velmi výstižné. Dárek byl nádherný a my tímto chceme Ivušce poděkovat za její šikovné ruce a kreativní nápady.


Součástí svatby byli dovezené perníčky z České Republiky, které měla na starosti moje drahá maminka. Perníčky plnily úlohu dekorace nejdříve na české, pouzději i na maledivské svatbě.



Vzpomínky ze svatby máme uchované navždy. Abychom si tyto okamžiky vybavili i později za pár let, celý den nám byl zaznamenávám fotografy, kteří odvedli velký kus práce. Fotky jsou úchvatné. A nejen od profesionálů, děkujeme Kubovi za výborné momentky a celkové skvělé záběry.

Být vdečná životu jsem se již naučila. Věřím, že v tom se skrývá odpoveď na otázku, proč mně přichází v životě do cesty tyto příležitosti.

Děkuji ♥

Pokud chcete zažít tento nádherný okamžik na jednom z nejkrásnějších a nejromantičtějších míst světa - neváhejte mě kontaktovat.

Opravdu to stojí za to, nejen svatební obřad, ale i celé Maledivy ♥

Slibuji, že budete nadšeni!

s láskou

Micha

bottom of page